ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az E-SÁMÁN és Társa Kft. (székhely: 3815 Abaújlak, Fő utca 52., Cg.: 13-09-224930, adószám: 32182914-2-13, statisztikai számjel: 32182914-4321-113-13, képviseli: Fürjes Orsolya Réka ügyvezető önállóan), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által a szolgáltatás(oka)t igénybe vevő Megrendelőnek (a továbbiakban: Megrendelő vagy Felhasználó vagy Fogyasztó) a www.furjesorsi.hu honlapon (a továbbiakban: Honlap) keresztül megrendelt, illetve részben vagy egészben azon keresztül nyújtott szolgáltatások (a továbbiakban: Szolgáltatások) igénybevételének során létrejött szerződésekre irányadó,

továbbá az E-SÁMÁN és Társa Kft. (székhely: 3815 Abaújlak, Fő utca 52. , Cg.: 05-09-038571, adószám: 32182914-2-05, statisztikai számjel: 32182914-4321-113-13, képviseli: Fürjes Orsolya Réka ügyvezető önállóan), mint szolgáltató (a továbbiakban is: Szolgáltató) terméke(i) (a továbbiakban Termékek) vásárlójának (a továbbiakban is: Megrendelő vagy Felhasználó vagy Fogyasztó) a Honlapon keresztül megvalósuló adásvételére/termékértékesítésre vonatkozó szerződésekre irányadó általános szerződési feltételeket és ennek keretében a Szolgáltató, illetve Megrendelő (a továbbiakban együttesen Felek) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan online és offline igénybe vett szolgáltatásra, amelye(ke)t Megrendelő a Honlapon rendel meg, továbbá minden olyan adásvételre/termékértékesítésre, amelyre a Megrendelő a megrendelést a Honlapon adja le.

A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

A Honlap működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a Szolgáltató a megadott elérhetőségeken áll rendelkezésre.

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a https://furjesorsi.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ címen, és egy kattintással megnyitható, valamint letölthető a Honlap minden regisztrációs felületéről.

A Szolgáltatások megrendelésével, illetve a Termékek megvásárlásával a Megrendelő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et, illetve az Adatkezelési tájékoztatót megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, ezt a megfelelő módon (üres négyzet ikszelésével vagy kipipálásával) jeleznie szükséges. Amennyiben Megrendelő a jelen ÁSZF-et, illetve az Adatkezelési tájékoztatót nem fogadja el, a Szolgáltatásokat nem veheti igénybe, Termékeket nem vásárolhatja meg.

I. A Szolgáltató adatai

Cégnév: E-SÁMÁN és Társa Kft.

Székhely: 3815 Abaújlak, Fő utca 52..

Nyilvántartó Cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 05-09-038571

Adószám: 32182914-2-05

Statisztikai számjel: 32182914-4321-113-13

képviseli: Fürjes Orsolya Réka ügyvezető önállóan

Számlavezető bank neve: MAGNET MAGYAR KÖZÖSSÉGI BANK ZRT.

Bankszámlaszám: 16200137-18561672-00000000

Email: hello@furjesorsi.hu

Telefon: +36 70 850 5664

II. Általános rendelkezések

1. A jelen ÁSZF-ben részletezett Szolgáltatások megrendelésének és nyújtásának, valamint a Termékek adásvételének kereteit a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozza.

2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Ptk. és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

3. A jelen ÁSZF 2025.01.01.napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.

4. A Honlap használója, amennyiben a Szolgáltató által üzemeltetett Honlapra belép, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha a Honlapnak nem regisztrált felhasználója –, a Honlap használatával elfogadja, hogy rá nézve a Honlap használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás (Adatkezelési tájékoztató, ÁSZF, Impresszum és Szerzői jogok, Felelősségkizárás) automatikusan érvényes. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, a Honlap tartalmának megtekintésére nem jogosult.

5. Szolgáltató minden jogot fenntart magának a Honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Honlap terjesztésének tekintetében. A Szolgáltató kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül tilos a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, módosítása, terjesztése és értékesítése.

III. Szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezések

III.1. Szolgáltatások

1. A Honlapon a Szolgáltató az egyes Szolgáltatásoknál részletesen feltünteti az általa nyújtott Szolgáltatások megnevezését, leírását, árát, igénybevételének feltételeit.

Szolgáltató az alábbi Szolgáltatást nyújtja:

  • Metamorf masszázs
  • Nőiség mentorálás
  • Méhtisztító erőtánc
  • Életmód mentorálás
  • A Szolgáltató a fenti Szolgáltatásokból vagy a Szolgáltatások egy részéből csomagokat is összeállíthat, mely csomagot is érteni kell a Szolgáltatás alatt.

Amennyiben Felhasználónak a Szolgáltatásokkal kapcsolatban több információra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken.

III.2. A Szolgáltatások ára

1. A Szolgáltatás ára minden esetben a kiválasztott Szolgáltatás mellett feltüntetett összeg, amely magyar forintban értendő, bruttó összeg, így a fizetendő végső ár.

2. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

3. Szolgáltató fenntartja a Honlapról megrendelhető Szolgáltatások árváltoztatásának jogát. A módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt Szolgáltatásra nem vonatkozik.

4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató a Honlapon teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról, annak pontos időtartamáról és az akció feltételeiről.

5. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére nyilvánvalóan hibás ár kerül a Honlapon felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a Szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást hibás áron nyújtani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatásnyújtást, amelynek ismeretében a Felhasználó dönthet az elállásról vagy a megrendelésről.

6. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a Szolgáltatás valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Ptk. alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben Felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.

III.3. A Szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos általános rendelkezések

1. A jelen ÁSZF Szolgáltató minden Szolgáltatásának a megrendelésére vonatkozóan teljes körűen szabályozza Felek jogait és kötelezettségeit. Felhasználó a Honlapon történő megrendelésével kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Honlapon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

2. Szolgáltató kijelenti, Megrendelő pedig kifejezetten elfogadja, hogy jogszabály vagy az ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt a Felek között.

3. Felhasználó lehet minden cselekvőképes természetes személy. Korlátozottan cselekvőképes (14. életévét betöltött) kiskorú Felhasználó esetén a szolgáltatás igénybevételéhez törvényes képviselőjének hozzájárulása szükséges. Abban az esetben azonban, ha a Felhasználó nyilatkozata – és az általa megadott valótlan életkor – ellenére a valóságban mégsem töltötte még be a 18. életévét, Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal. Cselekvőképtelen személy a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.

4. A Honlap használata feltételezi, hogy Felhasználó teljes szellemi teljesítőképessége birtokában van, felelősséget tud vállalni saját sorsáért, döntéseiért. Amennyiben a Szolgáltatások megrendelése és/vagy teljesítése során ennek ellenkezője derülne ki, Szolgáltató a megrendelt Szolgáltatás teljesítésétől elállhat.

III.4. Szolgáltatások online megrendelése

1. Az online megrendelés menete:

A Honlapon megjelenített Szolgáltatásokat a Felhasználó a személyes adatai és a mennyiség megadásával (a plusz-mínusz gombokkal választható ki a kívánt mennyiség), a „megrendelés” gombra kattintva tudja megrendelni. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik.

2. A megrendelés befejezéséhez a jelölőnégyzet kipipálásával Megrendelő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et és Adatkezelési tájékoztatót elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3. A Megrendelő a Szolgáltatás árát megfizetheti bankkártyával a megrendeléskor (a „megrendelés” gombra kattintást követően) vagy a jelölőnégyzet kipipálásával választhatja a banki átutalásos vagy a készpénzes fizetést, ebben az esetben a Megrendelő a Szolgáltatás árát a Szolgáltatás nyújtásának/igénybevételének megkezdése előtt köteles előre utalva vagy készpénzben megfizetni a Szolgáltató részére. Szolgáltató a sikeres fizetést követően pdf formátumú e-számlát küld a Megrendelő részére.

4. Felhasználó a megrendelés elküldését követően e-mail-ben automatikus visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a Szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 (negyvennyolc) órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó hibás e-mail címet adott meg a megrendelés során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

6. A megrendelés feldolgozása hétköznap munkaidőben (9:00-17:00 óra között) történik. Megrendelés leadására a megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség. Amennyiben ez a munkaidő lejárta után történik, az az azt követő napon kerül feldolgozásra.

7. Felek között a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés a Szolgáltatás Megrendelő általi megrendelésnek a Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.

8. Felhasználó a megrendelés során köteles a saját, valós adatait megadni. A megrendelés során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén az elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

9. Adatbeviteli hibák javítására online megrendelés esetén a megrendelés elküldésére szolgáló gombra történő kattintás előtt bármikor lehetőség van. Amennyiben Megrendelő a megrendelés elküldését követően szeretne a megadott adatain változtatni, azt haladéktalanul jeleznie szükséges Szolgáltató felé a megadott elérhetőségek bármelyikén, vagy a megrendelést visszaigazoló emailre küldött válasz-emailben.

10. Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémákért, hibákért semminemű felelősség nem terheli.

11. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

12. A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás a Szolgáltató, illetve az alkalmazott módszer alapítójának személyes véleményét tükrözi, az nem minősül diagnosztizálásnak, orvoslásnak, gyógyításnak, nem helyettesíti az orvos általi alapos, szakszerű vizsgálatot, tanácsadást és kezelést, nem használható fel szakképzett orvosi ellátás helyettesítésére, továbbá nem használható fel valamely egészségügyi állapot, panasz vagy betegség diagnózisa vagy kezelése megállapításának alapjául. Soha ne hagyja figyelmen kívül a szakképzett orvos által adott tanácsokat, ne halassza el orvosi vizsgálat vagy kezelés kérését és ne hagyja abba folyamatban lévő orvosi kezelését olyan információ miatt, amit a Szolgáltató, mint személyes véleményét osztott meg Önnel. Amennyiben sürgős orvosi ellátásra, kezelésre van szüksége, keresse fel kezelőorvosát vagy a legközelebbi sürgősségi ellátást biztosító egészségügyi intézményt. Konzultáljon háziorvosával vagy szakképzett egészségügyi kezelőorvosával arról, hogy alkalmazható-e a Szolgáltató személyes véleményében nyújtott bármely információ vagy anyag az Ön tünetei vagy egészségügyi állapota esetében. Mindig konzultáljon háziorvosával, mielőtt új kezelést, étrendet, testmozgást, fitnesz-tervet vagy egészségügyi tervet vagy programot kezd meg, mielőtt bármely gyógynövény, táplálék-kiegészítő, vagy azok bármely kombinációjának szedését megkezdi, vagy ha kérdései, aggodalmai vannak egészségével, valamely egészségügyi állapottal vagy bármely kezelési tervvel vagy annak menetével kapcsolatban. A Szolgáltatás kizárólag csak saját felelősség mellett vehető igénybe, az igénybevételéből származó károk tekintetében a Szolgáltató kizárja felelősségét.

13. Amennyiben a Szolgáltató a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt Szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről Megrendelőt azonnal, de legkésőbb 2 (két) munkanapon belül tájékoztatni, valamint a Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni.

14. Bármely okból felmerülő részleges teljesítésre kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

III.5. A Szolgáltatások teljesítésnek technikai feltételei

A Honlapon történő megrendelés feltételezi a Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatása folyamatos legyen, azonban nem vállal felelősséget a rajta kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibákért és azok következményeiért, így különösen – de nem kizárólag – az internetes hálózatban beállott kimaradásért, egyéb technikai hibákért, leállásokért, az információs rendszerek biztonságát sértő magatartások, a mások által elhelyezett romboló alkalmazások, programok, vírusok okozta hibákért, következményekért.

Fogyasztót terheli a számítógépe (ideértve: telefonja, tabletje, illetve online kapcsolatra alkalmas eszköze), illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Szolgáltató a megrendelés fogadása után visszaigazoló üzenetet küld Fogyasztó részére. A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

• ha bármely működési hiba miatt a megrendelés nem érkezett be;

• Fogyasztó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért;

• a Felhasználói jelszavaknak vagy fiókoknak akár a Felhasználó tudtával, akár anélkül történő illetéktelen használatából eredő károkért. Felhasználó azonban felelősséggel tartozik a saját jelszavának, vagy fiókjának illetéktelen használatával Szolgáltatónak vagy harmadik személynek okozott károkért.

III.6. Szolgáltatás igénybevétele

1. A Szolgáltatás előzetes időpontfoglalás és annak a Szolgáltató általi telefonos visszaigazolása alapján vehető igénybe, az előzetesen egyeztetett időpontban és helyszínen. Időpont foglalására a Honlapon időpont foglalás fülön elérhető időpontfoglaló rendszerben vagy a megrendelést visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva van lehetőség. A Szolgáltató az időpontot telefonon visszaigazolja, az időpont ezzel válik lefoglalttá.

2. Megrendelő a Szolgáltatás nyújtására előzetesen egyeztetett időpontot lemondhatja/módosíthatja e-mailben (lásd I. pont a Szolgáltató adatai) vagy telefonon (lásd I. pont a Szolgáltató adatai), legkésőbb az előzetesen egyeztetett időpont napját megelőzően 3 (három) nappal korábban (pl. pénteki időpontot legkésőbb kedden lehet módosítani).

A Szolgáltatás nyújtására előzetesen egyeztetett időpont 1 (egy) alkalommal díjmentesen lemondható/módosítható, ezen túlmenően az időpont lemondásának/módosításának díja lemondásonként/módosításonként 2500-Ft, azaz kettőezerötszáz forint.

A Szolgáltatás igénybevételére lefoglalt időpont lemondása, átfoglalása, elállás/felmondás közlése nélkül (lásd III.8. pont) nem minősül a szerződéstől való elállásnak, illetve felmondásnak.

3. Szolgáltató a metamorf masszázst az ÁSZF-ben is feltüntetett székhelyén nyújtja. Szolgáltató a mentorálást az ÁSZF-ben is feltüntetett székhelyén és/vagy online felületen nyújtja.

4. Felek jogai és kötelezettségei a részvételt illetően:

4.1. A Megrendelő a Szolgáltatás igénybevételéhez köteles időpontot egyeztetni a Szolgáltatóval.

4.2. Amennyiben a Szolgáltatás nyújtására a Szolgáltató ÁSZF-ben feltüntetett székhelyén kerül sor, úgy a Megrendelő köteles a helyszínen az előzetesen egyeztetett időpont előtt 5 (öt) perccel korábban megjelenni. Amennyiben a Megrendelő az előzetesen egyeztetett időponthoz képest késik, úgy a Szolgáltatás időtartam a késés időtartamával csökken.

4.3. A Megrendelő a Szolgáltatás igénybevétele során nem tanúsíthat olyan magatartást, amely a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná.

4.4. Szolgáltató megtagadhatja a Szolgáltatást attól a Megrendelőtől, akinek a részvételi díja a Szolgáltatás nyújtásának megkezdése előtt még nem érkezett meg a Szolgáltató bankszámlájára vagy aki készpénzes fizetési módot választott és a Szolgáltatás díját a Szolgáltatás nyújtásának megkezdése előtt nem fizeti meg a Szolgáltató részére.

4.5. Lehetőség van a Szolgáltatást igénybe vevő személyét legkésőbb az előzetesen egyeztetett időpontot megelőző napig módosítani, akár a Szolgáltatás díjának megérkezése után is.

4.6. Szolgáltatónak jogában áll az előzetesen egyeztetett időpontot lemondani akadályoztatása esetén (pl. betegség miatt), vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. Szolgáltató vállalja, hogy ilyen esetben Megrendelőt a lehető leghamarabb értesíti a Szolgáltatás nyújtásának elmaradásáról és a Megrendelő részére maradéktalanul visszafizeti (egyeztetett módon banki utalással, postai úton vagy a székhelyen készpénzben) a Megrendelő által megfizetett Szolgáltatás díját az értesítés napjától számított 14 (tizennégy) napon belül. A Megrendelő jogosult a megfizetett Szolgáltatás díját másik, előre egyeztetett időpontban a Szolgáltatás igénybevételére felhasználni, ebben az esetben a Szolgáltatás díja nem kerül visszafizetésre a Megrendelő részére.

4.7. A Szolgáltató fenntartja a Szolgáltatás nyújtása helyszínének vagy időpontjának megváltoztatási jogát, amiért Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal.

5. Szolgáltató Szolgáltatásait kizárólag magánszemélyek számára végzi.

6. Amennyiben a Szolgáltatás nyújtására részben vagy egészben online felületen kerül sor, úgy az (Google Meet, Zoom, Messenger) igénybevételével történik.

III.7. Fizetési feltételek Szolgáltatások esetén

Fizetési módok

1. Bankkártyás fizetés: Timebeez Barionos …………… biztonságos felületén keresztül Megrendelő azonnal kiegyenlítheti a megrendelés díját.

2. Készpénzes fizetés: Felhasználó metamorf masszás, illetve személyes mentorálás esetén a Szolgáltatás ellenértékét számla ellenében készpénzben is ki tudja egyenlíteni.

3. Banki átutalás: Felhasználó az általa kiválasztott Szolgáltatás ellenértékét/díját a díjbekérőben található bankszámlára 8 (nyolc) napon belül köteles átutalni. A megrendelés díjának a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a megrendelt Szolgáltatás(ok) igénybevételére.

Banki átutalásnál minden esetben kérjük a megjegyzésben a Megrendelő nevét és a számla sorszámátfeltüntetni, a Szolgáltatás teljesítésének megkönnyítése és meggyorsítása érdekében.

4. A Szolgáltatás díjának kiegyenlítése

A Szolgáltatás díját magyar forintban (HUF) szükséges kiegyenlíteni. A más pénznemben történő fizetés nyomán keletkező többletköltségek minden esetben Megrendelőt terhelik.

A Szolgáltatás díja előre fizetendő. A Szolgáltatás díjának legkésőbb a Szolgáltatás nyújtásának megkezdése előtt meg kell érkeznie a Szolgáltató bankszámlájára, vagy készpénzes fizetés esetén a Szolgáltatás nyújtásának megkezdése előtt szükséges azt megfizetni. A díj bankszámlára történő beérkezését, illetve készpénzes fizetés esetén a készpénz átvételét a Szolgáltató által a Megrendelőnek elküldött/átadott számla igazolja.

A díjfizetéshez Felhasználó köteles megadni vezeték- és keresztnevét, valamint lakcímét. Szolgáltató kijelenti, hogy a fenti adatokat az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.

A Szolgáltatás díja megfizetésének időpontja bankkártyás fizetés esetén és banki átutalásos fizetés esetén az az időpont, amikor a Szolgáltatás díjának összege a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik, készpénzes fizetés esetén amikor a készpénz a Szolgáltató részére átadásra kerül.

III.8. Elállás/felmondás joga Szolgáltatás esetén:

1. Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a jelen pont rendelkezései csak a fogyasztónak minősülő Megrendelőkre vonatkoznak. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A Fogyasztó fogalmának meghatározásához lásd még a VIII. pontot.

2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a Fogyasztó 14 (tizennégy) napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a Fogyasztó jogosult 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le.

Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: E-SÁMÁN és Társa Kft., postai cím: 2014 Csobánka, Rózsa utca 2., telefonszám: +36 70 850 5664, e-mail cím: hello@furjesorsi.hu Ebből a célból felhasználhatja a ÁSZF mellékeltét képező elállási-/felmondásinyilatkozat-mintát is.

3. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként való jelzést fogad el Szolgáltató.

4. Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

5. A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében ha a Fogyasztó kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén a Fogyasztó köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük a Fogyasztó által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

6. Nem illeti meg az elállási/felmondási jog a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen Fogyasztó személyére szabtak.

7. Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási/felmondási jogát

7.1. szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével a szerződés megkötésétől számított 14 (tizennégy) napon belül kezdte meg, és Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási jogát elveszíti, melyet a Fogyasztó az ÁSZF elfogadásával tudomásul vesz,

7.2. szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki (pl. konzultációk, tréningek, workshopok, személyes képzések, masszázs stb.);

7.3. olyan szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére nyújt szolgáltatást Fogyasztó számára sürgős ügyben, a Fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatáson felül kínált szolgáltatásokra.

8. A Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet jelenleg a következő címen érhető el:

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve jelenleg a következő címen érhető el:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083

IV. Termékértékesítésre vonatkozó rendelkezések

IV.1. Termékek

A Honlapon (webshop fül alatt) a Szolgáltató e-bookot, hangoskönyvet, könyvet forgalmaz, valamint lehetőség van Szolgáltatásra beváltható ajándékutalvány vásárlására. Az egyes termékek, áruk megnevezése, lényeges tulajdonságai, ára az egyes termékeknél kerül feltüntetésre.

A webshop-ban vásárolt termékek továbbértékesítése tilos.

Az ajándékutalvány nyomdai úton kerül előállításra. Az ajándékutalvány a Megrendelő általi kézhezvételtől számított 45 (negyvenöt) napon belül váltható be az ajándékutalványon feltüntetett Szolgáltatásra. A beváltási határidőt úgy kell számítani, hogy a Szolgáltatás igénybevételére egyeztetett időpontnak a beváltási határidőn belülre kell esnie. A beváltási határidőn belül fel nem használt ajándékutalvány felhasználtnak minősül. Az ajándékutalvány beváltásával igénybe veendő Szolgáltatásra a Szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. Az ajándékkártya szabadon átruházható, nem névre szól.

A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet értelmében tájékoztatást kell adni a digitális elemeket tartalmazó áruk, digitális tartalom és digitális szolgáltatás működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésről; továbbá

digitális elemeket tartalmazó áru, digitális tartalom és digitális szolgáltatás bármilyen vonatkozó kompatibilitásáról és interoperabilitásáról a vállalkozástól észszerűen elvárható ismereteknek megfelelően. ——- KÉRDÉS: Kérlek jelezd, hogy az e-book és a hangoskönyv tekintetében ezekkel kapcsolatban milyen információ, illetve tájékoztatás szerepeljen az ÁSZF-ben?

IV.2. A Termékek ára

1. A Termékek ára minden esetben a kiválasztott Termék mellett feltüntetett összeg, amely magyar forintban értendő, bruttó ár. A termékek ára a házhozszállítás költségét nem tartalmazza.

2. Szolgáltató fenntartja a Honlapról megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát. Az árváltoztatás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Szolgáltató az adott termék árát a megrendelés időpontjáig garantálja. Amennyiben valamely rendelés bármilyen okból módosításra kerül, úgy a termékre a módosításkor érvényben lévő ár vonatkozik. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt termékre nem vonatkozik.

3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató a Honlapon teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról, annak pontos időtartamáról és az akció feltételeiről.

4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére nyilvánvalóan hibás ár kerül a Honlapon felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a Termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Terméket a hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő megvásárlást, amelynek ismeretében a Felhasználó dönthet az elálláról vagy a megrendelésről.

5. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a Termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Ptk. alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben Felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.

IV.3. A Termékek megvásárlásával kapcsolatos általános rendelkezések

1. A jelen ÁSZF a Szolgáltató minden Termékének a megrendelésére vonatkozóan teljes körűen szabályozza Felek jogait és kötelezettségeit. Felhasználó a Honlapon történő megrendelésével kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Honlapon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

2. Szolgáltató kijelenti, Megrendelő pedig kifejezetten elfogadja, hogy jogszabály vagy az ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt a Felek között.

3. Felhasználó lehet minden cselekvőképes természetes személy. Korlátozottan cselekvőképes (14. életévét betöltött) kiskorú Felhasználó esetén a szolgáltatás igénybevételéhez törvényes képviselőjének hozzájárulása szükséges. Abban az esetben azonban, ha a Felhasználó nyilatkozata – és az általa megadott valótlan életkor – ellenére a valóságban mégsem töltötte még be a 18. életévét, Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal. Cselekvőképtelen személy a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.

4. A Honlap használata feltételezi, hogy Felhasználó teljes szellemi teljesítőképessége birtokában van, felelősséget tud vállalni saját sorsáért, döntéseiért.

IV.4. Termékek online megrendelése

1.A Szolgáltató által értékesített Termékek a Honlapon a webshop fül alatt webáruház szoftveren keresztül rendelhetőek meg.

A Termékek adatlapján a plusz-mínusz gombokkal módosíthatja a megrendelni kívánt termék mennyiségét. A „Kosárba rakom” gombra kattintva a Termék bekerül a kosárba. Az ekkor megjelenő „Kosár megtekintése” gombra kattintva megtekintheti annak tartalmát.

Amennyiben rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, azt a kuponkód beírásával és a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva érvényesítheti.

A kosárban a termékeket törölheti a sor elején található „X” segítségével, illetve a plusz-mínusz gombokkal módosíthatja a mennyiségüket. A módosításokat a „kosár frissítése” gombra kattintva nyugtázhatja, ekkor a rendszer újraszámolja a kosár értékét.

A megrendelés folytatásához kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Ha a Megrendelő már vásárolt a Szolgáltatónál, korábban regisztrált felhasználónevével és jelszavával be tud lépni, így nem kell kitöltenie a számlázási és szállítási adatokat.

Ha még nem vásárolt nálunk, akkor ezen az oldalon tudja megadni a számlázási adatokat és/vagy szállítási adatokat (amennyiben eltérne a számlázási adatoktól). Ha cégként vásárol, az adószámát kötelező megadni. A „Megjegyzés” dobozban jelezheti rendelésével kapcsolatos egyedi kéréseit, információit. Fiók jelszó megadásával regisztrálhatja adatait a rendszerünkben, így a következő vásárláskor elég bejelentkeznie, és vásárláskor nem kell újra kitöltenie a számlázási és szállítási adatait. A jelszó megadása után, és a megrendelés elküldését követően a rendszer automatikusan legenerál egy felhasználónevet. A következő vásárláshoz ezzel a felhasználónévvel és a Megrendelő által megadott jelszóval tud belépni a rendszerbe.

A Megrendelő köteles a megrendelés során saját maga, valós adatait megadni. A Szolgáltatót felelősség nem terheli a valótlan vagy hibásan megadott adatok miatt. Valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a Felek közötti szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Megrendelő más nevében, más személy adataival vásárol.

Adatbeviteli hibák javítására online megrendelés esetén a megrendelés elküldésére szolgáló gombra történő kattintás előtt bármikor lehetőség van. Amennyiben Megrendelő a megrendelés elküldését követően szeretne a megadott adatain változtatni, azt haladéktalanul jeleznie szükséges Szolgáltató felé a megadott elérhetőségek bármelyikén, vagy a megrendelést visszaigazoló emailre küldött válasz-emailben.

Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémákért, hibákért semminemű felelősség nem terheli.

Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

2. A Termékek kiválasztása és a Megrendelő adatainak kitöltése után megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja véglegesíteni és elküldeni, a megrendelés befejezéséhez a jelölőnégyzet kipipálásával a Megrendelő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik.

3. Megrendelő a Termék árát megfizetheti bankkártyával a megrendeléskor (a „megrendelés” gombra kattintást követően) vagy előre banki utalással a Szolgáltató bankszámlájára. Szolgáltató a sikeres fizetést követően pdf formátumú számlát küld a Megrendelő részére.

4. A megrendelésről és annak tartalmáról a rendszerünk egy automatikus visszaigazoló e-mailt küld a Megrendelő e-mail címére. Ez az e-mail a megrendelt termékeken, a Megrendelő adatain, a számlázási- és szállítási címen kívül tartalmazza a rendelés számát is, amelynek segítségével nyomon követheti a megrendelés státuszát (amennyiben belép a rendszerünkbe a regisztrációkor megadott adataival), illetve erre a számra hivatkozva érdeklődhet rendelése felől telefonon vagy e-mailen.

A Megrendelő által a megrendelés elküldésével és a részére a visszaigazolás megküldésével a szerződés a felek között még nem jön létre. A visszaigazolás a Megrendelő tájékoztatása arról, hogy az ajánlat a Szolgáltatóhoz megérkezett.

Amennyiben a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül nem érkezik visszaigazolás a Megrendelő részére, a Megrendelő ajánlati kötöttsége megszűnik. Amennyiben a Megrendelő a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül nem kap visszaigazolást, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az Szolgáltatóval az I. pontban megjelölt telefonszámon vagy e-mail címen. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő hibás e-mail címet adott meg a megrendelés során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. A megrendelés feldolgozása után a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Megrendelőt a szállítási határidőről, banki átutalásos fizetési mód választása esetén megküldi a Megrendelőnek a díjbekérőt, a felek között a szerződés ezzel jön létre.

6. Amennyiben a rendeléskor kitöltötte a „Fiók jelszó” mezőt, szintén kap egy automatikus levelet, amely tartalmazza az automatikusan generált felhasználónevét. Innentől kezdve ezzel a felhasználónévvel és a rendeléskor megadott jelszavával tud belépni rendszerünkbe.

7. A megrendelések feldolgozása munkanapokon munkaidőben (9:00-től 17:00 óráig) történik, a csomagokat szintén csak munkanapokon szállítjuk ki. A csomag várható érkezési idejéről a futár cég automatikus levelet küld a megrendelő által a megrendeléskor megadott e-mail címre.

8. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

9. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja Megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

IV.5. A termékértékesítés teljesítésnek technikai feltételei

A Honlapon történő megrendelés feltételezi a Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Honlap működése folyamatos legyen, azonban nem vállal felelősséget a rajta kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibákért és azok következményeiért, így különösen – de nem kizárólag – az internetes hálózatban beállott kimaradásért, egyéb technikai hibákért, leállásokért, az információs rendszerek biztonságát sértő magatartások, a mások által elhelyezett romboló alkalmazások, programok, vírusok okozta hibákért, következményekért.

Megrendelőt terheli a számítógépe (ideértve: telefonja, tabletje, illetve online kapcsolatra alkalmas eszköze), illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Szolgáltató a megrendelés fogadása után visszaigazoló üzenetet küld a Megrendelő részére. Az Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

• ha bármely működési hiba miatt a megrendelés nem érkezett be;

• Megrendelő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért;

• a Felhasználói jelszavaknak vagy fiókoknak akár a Megrendelő tudtával, akár anélkül történő illetéktelen használatából eredő károkért. Felhasználó azonban felelősséggel tartozik a saját jelszavának, vagy fiókjának illetéktelen használatával Szolgáltatónak vagy harmadik személynek okozott károkért.

IV.6. Fizetési feltételek termékvásárlás esetén

Fizetési módok

1. Bankkártyás fizetés: a Timebeez Barion biztonságos felületén keresztül Megrendelő azonnal kiegyenlítheti a megrendelés díját.

2. Banki átutalás: Felhasználó az általa kiválasztott Termék ellenértékét/díját a díjbekérőben található bankszámlára 8 (nyolc) napon belül köteles átutalni. A megrendelés díjának a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor a Termék megküldésére.

Banki átutalásnál minden esetben kérjük a megjegyzésben a Megrendelő nevét és a megrendelt Termék nevét feltüntetni, a megrendelés teljesítésének megkönnyítése és meggyorsítása érdekében.

3. Szállítási feltétel: csomagként házhoz szállítjuk a megrendelt terméket. Díjszabás: lásd. “Szállítási díjak belföldre” pontban. A csomagfeladás költsége a Megrendelőt terheli. A szállítási/csomagfeladási/csomagautomatába történő kiszállítás díját a Szolgáltató a Megrendelő felé közvetített szolgáltatásként tovább számlázza.

4. A Termék díjának kiegyenlítése

A Termék díját magyar forintban (HUF) szükséges kiegyenlíteni. A más pénznemben történő fizetés nyomán keletkező többletköltségek minden esetben a Megrendelőt terhelik.

A díjfizetéshez Felhasználó köteles megadni vezeték- és keresztnevét, valamint lakcímét, cég esetén a cég nevét, székhelyét és adószámát. Szolgáltató kijelenti, hogy a fenti adatokat az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.

IV.7. Szállítási módok és költségek

1. A megrendelt termékek az alábbi módon vehetők át:

1.1. Fizikai termékek (pl. könyv, ajándékutalvány stb.) csomagként házhoz szállítással futárszolgálattal.

A munkanapokon 17:00 óráig megrendelt csomagot a megrendelés napját követő munkanapon tudjuk feladni, a megadott szállítási címre való érkezése legkorábban az azt követő 2 munkanapon belül várható. A munkanapokon 17:00 óra után leadott rendeléseket, illetve a nem munkanapon leadott megrendeléseket csak a megrendelést követő 2. (második) munkanapon tudjuk feladni. A szállítás általában 1-2 munkanapot vesz igénybe.

Kiemelt időszakokban – karácsonyi ünnepek előtt – a szállítási idő 1-2 nappal meghosszabbodhat.

1.2. Fizikai termékek (pl. könyv, ajándékutalvány stb.) személyes átvétellel díjmentesen a Szolgáltató székhelyén előzetesen egyeztetett időpontban.

1.3. E-book, hangoskönyv esetén a megrendelés díjának a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követő ….. napon belül a Szolgáltató e-mailben küldi meg a Megrendelő részére az e-book-ot pdf. formátumban csatolmányként, a hangoskönyvet MP3 formátumban csatolmányként vagy linket, amelyre kattintva a Megrendelő a saját elektronikai eszközére letöltheti a megvásárolt hangoskönyvet MP3 formátumban. Ebben az esetben szállítási díj értelemszerűen nem kerül felszámításra.

2. Szállítási díjak belföldre:

A termékek házhozszállítása ……… futárszolgálaton keresztül csomagonként: …….. Ft (ÁFÁ-val), ………… csomagautomatába történő szállítás esetén csomagonként: …….. Ft (ÁFÁ-val).

A számlát a termék csomagolása tartalmazza.

Kérjük, a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

IV.8. Elállás joga termékértékesítés (adásvétel) esetén:

1. Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a jelen pont rendelkezései csak a fogyasztónak minősülő Megrendelőkre vonatkoznak. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A Fogyasztó fogalmának meghatározásához lásd még a VIII. pontot.

2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a Fogyasztó 14 (tizennégy) napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási határidő áru adásvételére irányuló szerződés esetében:

2.1. attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi,

2.2. több áru szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó árut átveszi,

2.3. több tételből vagy darabból álló áru szolgáltatásakor: amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi,

2.4. áru meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első árut.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: E-SÁMÁN és Társa Kft., postai cím: 2014 Csobánka, Rózsa utca 2., telefonszám: +36 70 850 5664, e-mail cím: hello@furjesorsi.hu Ebből a célból felhasználhatja a ÁSZF mellékeltét képező elállási-/felmondásinyilatkozat-mintát is. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként való jelzést fogad el Szolgáltató.

3. Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árut, vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni

4. Ha a Fogyasztó a szerződés alapján árut vett át, a Fogyasztó köteles számunkra az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi az árut. Az áru visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a Fogyasztót terheli!

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az áruban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

5. A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát:

– olyan áru tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

– olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

– olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

– olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;

– lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

6. A Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet jelenleg a következő címen érhető el:

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve jelenleg a következő címen érhető el:

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083

V. Igényérvényesítés

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval, mint vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 (tizenöt) napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Megrendelőt tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Megrendelő előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a Megrendelő általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

Az árleszállítás esetén a Termék vételárából kell kiindulni, és azt olyan mértékkel kell csökkenteni, amely az elszenvedett érdeksérelem megfelelő kiegyenlítésére alkalmas. Elállás esetén a már teljesített szolgáltatások visszajárnak, vagyis az Szolgáltatónak a termék visszavételével egyidejűleg a vételárat vissza kell adnia. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 (két) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 1 (egy) éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 1 (egy) év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (e pont alkalmazásában a továbbiakban: termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése esetén?

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.

VI. A teljesítés megtagadása Szolgáltatás esetén, illetve Termékétékesítés esetén

1. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás nyújtását – annak megkezdése előtt – megtagadja, illetve a Megrendelést visszautasítsa.

Ilyen esetben az esetlegesen időközben már kifizetett ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb a Szolgáltatás nyújtásának, illetve a Megrendelés teljesítésének megtagadásáról szóló értesítés megküldését követő munkanapon megtéríti Megrendelőnek.

2. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Termékértékesítést – a Termék kiszállítása előtt – megtagadja, illetve a Megrendelést visszautasítsa.

Ilyen esetben az esetlegesen időközben már kifizetett ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb a Termékértékesítés, illetve a Megrendelés teljesítésének megtagadásáról szóló értesítés megküldését követő munkanapon megtéríti Megrendelőnek.

VII. Panaszkezelés

1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban mégis valamilyen panasza vagy észrevétele van, úgy panaszát az I. pontban megadott elérhetőségeken, szóban vagy írásban terjesztheti elő a Szolgáltató felé.

2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a beérkezést követő 30 (harminc) napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

4. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató tájékoztatja Felhasználót az elutasítás indokáról, valamint arról, hogy Felhasználó a panasz jellegétől függően mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A tájékoztatásnak tartalmaznia kell az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A Szolgáltató tájékoztatja a Fogyasztót, hogy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.) 36/C. § (1) bekezdése szerinti (a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott határozatnak magát alávető) általános alávetési nyilatkozatot nem tett.

VIII. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Szolgáltató és Fogyasztó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Amennyiben azonban a Szolgáltató és Fogyasztó között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a jogvita rendezésére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:

1. Bírósági eljárás kezdeményezése

Felhasználó jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

2. Panasztétel a kormányhivatalnál

A Fogyasztó panaszával személyesen, postai úton vagy e-mailben a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 326/2024. (XI. 14.) Korm. rendelet szerint fogyasztóvédelmi hatóságként közigazgatási hatósági ügyekben a fogyasztóvédelemért felelős miniszter, a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (a továbbiakban NKFH), a fővárosi és vármegyei kormányhivatal, Budapest Főváros Kormányhivatala, valamint a Pest Vármegyei Kormányhivatal jár el.

Az NKFH elérhetősége: ………………………, a kormányhivatalok elérhetőségei: https://kormanyhivatalok.hu/

3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Fogyasztó panaszaival békéltető testülethez (a továbbiakban: Békéltető Testület) is fordulhat. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.

A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.

Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

Ha több fogyasztó közösen terjeszt elő kérelmet, bármelyik kérelmezőre illetékes testület valamennyi kérelmezőre nézve illetékes.

Az 5/2023. (VI. 19.) IM rendelet értelmében az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén – az Fgytv. 20. §-ában meghatározott illetékességi szabályok figyelembevételével – bármely békéltető testület eljárhat.

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület a Pest Vármegyei Békéltető Testület székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Telefon: 06-1-792-7881

Honlapja: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

vagy www.pestmegyeibekelteto.hu

Egyéb békéltető testületek:

1. Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422

Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu

E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu

2. Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Levelezési cím: 3501 Miskolc Pf. 376.

Telefonszáma: (46) 501-090

Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

3. Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

4. Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

5. Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu

E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

6. Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.

Telefonszáma: (96) 520-217

Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu/hu; www.gymsmkik.hu/bekelteto

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

7.Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745

Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában – a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével – fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A belső piacon belül a Megrendelő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2018. február 28-i (EU) 2018/302 európai parlamenti és tanácsi rendelet [a továbbiakban: (EU) 2018/302 rendelet] alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az (EU) 2018/302 rendelet szerint Megrendelőnek minősülő vállalkozás is.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítés részére történt kézbesítésétől számított 8 napon belül írásban nyilatkozni a fogyasztónak minősülő Megrendelő igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását illetően. Nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolnia szükséges azokat az okiratokat (ezek másolatát), amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

4. Online vitarendezés

A leírtakon felül a Szolgáltató tájékoztatja a Fogyasztót, hogy az Európai Parlament és Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendeletével létrehozta az ún. online vitarendezési platformot annak érdekében, hogy elősegítse a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, átlátható, eredményes, gyors és méltányos, bírósági eljáráson kívüli online rendezését.

Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és kereskedők számára, akik a fent hivatkozott EU rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni.

Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. Az online vitarendezési platform elektronikus linkje http://ec.europa.eu/odr

IX. Szerzői jogok

1. A www.furjesorsi.hu Honlap és annak teljes szöveges és grafikus tartalma, valamint a működéséhez szükséges minden egyes összetevő, valamint a Szolgáltatás és a Termékek (a továbbiakban: Szellemi alkotás) szerzői jogi védelem alá esnek (az 1999. évi LXXVI. tv. alapján). Ezek vonatkozásában a Szolgáltató vagy szerzőnek minősül vagy a szerzői vagyoni jogok jogosultja, amely szerzői mű vonatkozásában nem a Szolgáltató a szerző, úgy abban az esetben Fürjes Orsolya Réka a szerző. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten biztosított felhasználási engedélyen kívül a Szolgáltató minden, a szellemi alkotásokhoz fűződő jogot fenntart. A szerzői jogi védelem alá eső alkotások kereskedelemi célból megvalósuló, online, illetve bármely digitális vagy analóg adathordozó útján (pl. CD, DVD, BLU-RAY, HD-DVD, VHS, MINI-DV kazetta, e-book, hangoskönyv, könyv stb.) történő hasznosítása, így különösen forgalomba hozatala, illetve bármely formában történő terjesztése vagy értékesítése szigorúan tilos.

3. Felhasználó a Honlap tartalmát, a Szolgáltatást, valamint a Termékeket, illetve annak részeit kizárólag saját, személyes célra használhatja: a Honlap tartalmát, illetve az e-book-ot, hangoskönyvet letöltheti, képernyőjén megjelenítheti, hang lejátszására alkalmas eszközzel/programmal meghallgathatja, kinyomtathatja, a könyvet saját, személyes célra használhatja, de azokat nem sokszorosíthatja, nyilvánossághoz nem közvetítheti sugárzással vagy más módon, nem módosíthatja.

4. Szolgáltató nem kizárólagos és nem átruházható felhasználási engedélyt ad Fogyasztónak, hogy a mentoráláson használt Szellemi alkotásokat kizárólag saját személyes használat céljára, azok rendeltetésének megfelelően használja. Fogyasztó a Szellemi alkotásokat nem módosíthatja, nem sokszorosíthatja, nem terjesztheti. A Szellemi alkotásokat Fogyasztó nem veheti vagy adhatja kölcsönbe, bérbe vagy haszonbérbe, illetve nem jogosult a jelen ÁSZF alapján megillető jogokat másra átruházni.

5. A Honlapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni Szolgáltató írásos hozzájárulása esetén is csak az adott Honlapra való hivatkozással, a forrás pontos megjelölésével lehet.

7. Tilos a Honlap tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése, bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Honlap vagy azok bármely része módosítható, vagy indexelhető.

8. A www.furjesorsi.hu domain név kereskedelmi névként, illetve a névviseléshez fűződő személyiségi jogként védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

10. A Honlapon és bármely szellemi alkotásban található adatok és információk nem minősíthetők úgy, mint tanács bizonyos szolgáltatások igénybevételére, vagy bármiféle magatartás tanúsítására. A Honlap olvasóinak minden esetben előzetesen javasolt megbizonyosodni arról, hogy az általuk követendőnek ítélt gondolatok saját esetükre vonatkoztatva ténylegesen a legmegfelelőbbek-e. Szolgáltató kizár a Honlap felhasználásából eredő, mindennemű – különösen a Felhasználó által elért eredményből, vagy az elérni kívánt eredmény elmaradásából eredő kockázatokért és következményekért való – felelősséget.

11. Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben adott felhasználási engedélyt visszavonhatja, amennyiben Fogyasztó a jelen pontban foglalt feltételeket és kikötéseket megszegi. Ez esetben Fogyasztó köteles a birtokában lévő Szellemi alkotások összes másolatát és alkotóelemét megsemmisíteni.

12. A jogosulatlan felhasználás, büntető- és polgári jogi jogkövetkezményeket von maga után. Szolgáltató követelheti a jogsértés miatt bekövetkezett anyagi és/vagy erkölcsi kár megtérítését.

X. Adatvédelem

Szolgáltató a Felhasználó személyes adatainak kezelése során az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően jár el. A Honlap adatkezelési tájékoztatója folyamatosan elérhető a következő oldalon: https://furjesorsi.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

XI. Egyoldalú módosítás joga

1. Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítását a Szolgáltató a változás hatálybalépését megelőzően legalább 15 (tizenöt) nappal, a csomagkiszállításra vonatkozó szabályok változását legalább 7 (hét) nappal korábban nyilvánosságra hozza. A változásról szóló értesítést és a változást Honlapján olvashatóvá és letölthetővé teszi.

3. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi Felhasználóra, valamint a Szolgáltatóra.

XII. Vegyes rendelkezések

1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni, akinek a magatartásáért úgy felel, mint a sajátjáért.

2. Ha a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik, az nem érinti az egyéb rendelkezések érvényességét.

3. Amennyiben Szolgáltató a jelen ÁSZF alapján őt megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

4. Vis maior, azaz – többek között, de nem kizárólag – háború, lázadás, terrorcselekmény vagy ezek fenyegetése, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekedési zavar, illetve akadályozás, járvány, hatósági rendelkezés, vagy más előre nem látható és mind Szolgáltató, mind Megrendelő által elháríthatatlan akadály következményeképpen valamelyikük nem képes valamely szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, ami ezen események következtében előállt. Ezen rendelkezés megfelelően alkalmazandó minden, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásra.

Csobánka, 2024. 12.01.

Melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(Csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki, és juttassa vissza!)

Címzett: E-SÁMÁN és Társa Kft., postai cím: 3815 Abaújlak Fő utca 52., e-mail cím: hello@furjesorsi.hu

Alulírott(ak) kijelenti(k), hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi áru(k) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papír alapon tett nyilatkozat esetén):

Kelt: