Gyakran ismételt kérdések

Szerző: | máj 16, 2022 | Uncategorized | 0 hozzászólás

Mielőtt mobilszolgáltatót vált az ember, ezek a kérdések gyakran felmerültek az új ügyfeleimnél.

  1. Eddig sosem találkoztam semmilyen üzletközpontban a Netfone-nal. Ez biztosan létező cég?
    Igen, egészen pontosan 2012-ben alakult, a cikk írásakor 10 éve. A cég üzletpolitikájában a személyes értékesítők szerepelnek, nem boltok. A bolthálózat magasabb költségeket jelent, amit minden vállalkozó az ügyfeleivel fizettet meg, beépítve az árba. 
  2. Számhordozás van? Ezt a számot ismeri mindenki évek óta.
    Természetesen, ez minden hivatalos mobilszolgátatónál elérhető. 
  3. Mi a helyzet a hűségidővel? Kötelező?

    Nem. Viszont az aktuális akciós készülékek az aktuális csomaghoz rendelve kizárólag hűgidővel elérhető opció. 

  4. Mennyi idő alatt valósul meg a szerződés?

    Nos ez részben a megrendelő féltől is függ. A szerződést online is meg tudjuk kötni, sőt akár a kezdetekben az én segítségem nélkül is. Ez esetben nyilván nem tudok személyre szabott csomagokat ajánlani. Ha az ügyfél minden bekért adatot azonnal megad, akkor nagyon gyorsan. Nagyon fontos figyelni számhordozás esetén a korábban megadott adatokra, ezt a következőkben leírom, mert csak akkor lehet elhozni egy számot, ha minden adat egyezik. Mindazonáltal számhordozással szerződés kötést beérkezően átlagosan azért 1 héten belül minden meg szokott oldódni.

  5. Milyen adatoknak kell egyeznie számhordozásnál?

    Minden személyes adatnak, beleértve a személyi igazolványod számát, a lakcímet, a pontos nevedet. Ha idő időközben bármilyen változás történt (házasság, válás, megváltozott a tartózkodási helyed, de családban volt a régi és nem foglalkoztál a címekkel stb) az adataidban. 

  6. Egy szerződéshez csak 1 előfizetés tartozhat?
    Ha neten kötöd meg, elsődlegesen egyszerre 1 szerződést tudsz kötni. Egyeztessünk, és akár egyszerre az egész családodnak meg tudjuk kötni egyénileg szabva az előfizetéseket, és mégis csak egyetlen szerződést fogunk megkötni.
  7. Csak magyaroszági, lakossági előfizetéseitek vannak? Én rendszeresen telefonálok EU-n belülre, ez megoldható?
    Nem. Mind lakossági, mind céges előfizetések között rendelkezünk Európai Union belül indítható hívású csomagokat. 

Ha bármilyen egyéb kérdésed van, vedd fel velem a kapcsolatot

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Írta: Fürjes Orsolya

Még több ebből a kategóriából

0 Comments